Multimedijalna platforma K.A.T - ART ili PAKT 2018. Love Cut-Ups for Genesis P-Orridge


Love Cut-Ups for Genesis P-Orridge@MSUV 

Multimedijalna platforma savremene ženske umetnosti, teorije i aktivizma (K.A.T.), posvećena temi Art ili pakt, predstavlja od 19. novembra u Galeriji SULUV u Novom Sadu izložbu Performans, performativnost i dokument sa radovima različitih generacija umetnica i umetničkih grupa iz regiona koji artikulišu pitanja političkog, ekonomskog, kulturološkog, javnog i privatnog položaja žena. Program drugog izdanja K.A.T. platforme obuhvata i konferenciju Politike tela u savremenoj umetničkoj praksi, te promocije knjiga Milica Miletić Tomić - Pouke i polemike i Lexicon of Tanjas Ostojic, kao i razgovore sa umetnicama i radionice.
Na izložbi Performans, performativnost i dokument, čiji su autori Andrea Palašti (koncept) i Dejan Vasić (kustos), učestvuju umetnice Danica BićanićIvana SmiljanićLana ČmajčaninLala Raščić, Olga DimitrijevićTanja Ostojić i Vlasta Delimar, te umetničke grupe Doplgenger (Isidora Ilić i Boško Prostran) i Femkanje (Bojana Knežević i Katarina Petrović), čiji radovi na različite načine odražavaju i dovode u pitanje status ženskog identiteta, te ukazuju na razlike sopstvenog umetničkog iskustva.
U okviru izložbe Performans, performativnost i dokument učestvovala sam sa reperformansom Love Cut-Ups for Genesis P-Orridge (Ljubavni isečci za Dženesis Pi-Oridž Brejera) u Muzeju savremene umetnosti Vojvodine 24. novembra 2018.
Ljubavni isečci za Dženesis Pi-Oridž Brejera je performans koji je posvećen jednom od najvećih andergraund multimedijalnih umetnika - Dženesis Pi-Oridž Brejeru (Genesis P-Orridge Breyer). Koncipirajući performans kao omaž, citiram određene delove iz opusa pomenutog umetnika kroz različite lične interpretacije. Na taj način se konceptualno i kontekstualno nadovezujem na njegov rad i ideje o čoveku, telu, društvu i ljubavi.

Više o celom programu manifestacije možete pročitati OVDE.


➤ works / about Love Cut-Ups for Genesis P-Orridge

Comments

Popular posts from this blog

WCTR in conversation document - with Bernhard Hansbauer / Lichtfelder project